lauantai 9. kesäkuuta 2012


My Makeup Bag

Löysin WeHeartItistä vähäsen noita ihania meikki kuvia ja aloin miettimään oman meikkipussini sisältöö. Mitä pitäs hankkia lisää, vaihtaa tai ihan vaan jättää kokonaan pois. Mutta en voi heittää mitään pois, sillä kaikki on tarpeellisia ja käytössä joka päivä. 

Mulla on jo mielestäni täydellinen Rimmelin nestemmäinen eye lineri ja Maybellinen puuteri. Maybellinen dream creamy foundation meikkivoide on ainakin mulle hyvin sopiva meikkivoide, ja oon ilonen siitä että siinä meikkivoide sienelle on oma paikka. Oikeestaa Maybellinellä kaikki meikit on hyviä ja toimivia ainakin mulla lukuunottamatta eye lineriä. 



En oo käyttäny pinkkiä poskipunaa moneen vuoteen, vaan aurinkopuuteria. Nyt ajattelin, että täytyis löytää hyvä ja oikeenvärinen poskipuna.


Mulla on jo hyvä Maybellinen valkoinen helmiäis luomiväri,
 jolla saa silmiin lisää eloa.  Minulla on Rimmelin kulmakynä jonka väriä vaihtelen hiustenvärin mukaan. 


Tossa ylläolevassa kuvassa on aivan täydellinen luomiväripaletti! 
Paljon erilaisia ruskean sävyjä! Aivan unelma! Mulla on nyt aikas hyvä luomiväripaletti jossa on 6 ruskeen sävyä, se tosin on seppälästä, mutta oon todennu sen käytännölliseks. Voisin kyllä etsiä uuden luomivärin kesäks, ehkä persikan värisen.


Yksi meikkaamiseen ja meikkien säilytykseen vaikuttava tärkeä asia on organisointi. Jos haluaa ihan täydellisyyttä hipoa voi hankkia oikein meikkaamiseen tarkoitetun pöydän, jossa on peili ja paljon laatikoita joihin saa purkit ja putelit järjestykseen. 

Minä meikkejä rakastavana ja hamstraavana ihmisenä tiedän millasta on kun kaikki laatikot pursuaa meikkejä, kynsilakkoja ja voiteita, joita on käyttänyt vaan kerran. Toivottavasti asiaa auttaa oman kylpyhuoneen valmistuminen. Jes! Pitäiskö vessasta tai kylpyhuoneesta käyttää mielummin nimitystä "Puuterihuone" kuten Sandra Bullock sanoi elokuvassa Elämä Pelissä.


Oon käyttäny Chanelin huulipunaa nro. 78 jo aika kauan, joten se on aika loppu. Mietin että jatkanko vielä saman värin käyttämistä, vai vaihdanko jo.  Nro. 78 on sopinu hyvin ja antanu iloista väriä kasvoille. Muita huulipunia joita käytän on Maybellinen 180 Grazy Pink, 745 Wooden Brown, 553 Glamourous Red, 715 Choco Cream ja sitten se Maybellinen todella punainen, jonka oon justiinsa hukannu. 

Ripsiväriä en vaihtaisi mistään hinnasta. Oon löytäny ittelleni sopivimman ripsivärin jo aikoja sitten ja se ei oo hylänny tai pettäny mua ikinä. Nimittäin Maybellinen the colossal volum' express mascara on täydellinen mun lyhkäsiin ripsiin. Siinä on tuuhee harjaspää. Nyt käytän ruskeaa väriä, mutta useimmiten mustaa. Käytin noin vuosi sitten koko vuoden irtoripsiä, mutta niiden laittaja hyvä ystäväni Aleksandra muutti Helsinkiin. Mun ripset ei reagoinu mitenkään vuoden irtoripsien käytöstä ja sain ihan hyvällä omallatunnolla laittaa niihinkin vielä ripsiväriä, enkä vältellyt veden koskemista ripsiin. 




P.s.



Xoxo Ilona 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti