maanantai 13. helmikuuta 2012

Finally!

Tätä on jo suunniteltu pitkään! Nyt ajattelin että tarviin muutosta elämään ja jotain mihin tarttua. Koitan kirjotella ja laittaa kuvia tänne mahdollisimman usein, katotaan miten käy. 


ShoesShoesShoes, niitä ei IKINÄ voi olla liikaa ja ne on mun yks suurimmista intohimoista!


Sitten  vähäsen ittestäni. Oon 95-syntyny lukiolainen.  Opiskelen ruattin ja englannin lisäks myös espanjaa ja syksyllä toivottavasti saksaakin. Otan myös yhet pienet tutustumis kurssit ranskaa ja venäjää. Luonteeltani oon ilonen ja suajeleva.


 Rakastan muotia, shoppailua, vaatteiden suunnittelua ylipäätään piirtämistä, valokuvaamista, kenkiä (matalia tai super korkeita), koruja ja isoja muhkeita huiveja <3 Oon kiinnostunu myös kulttuureista ja maista. Haluaisin tulevaisuudessa matkustella paljon ja ehkä joskus jopa muuttaa ulkomaille, ehkäpä töiden takia. Haave ammatti on muotisuunnittelija tai malli valokuvaaja. Tykkään lakata kynsiä ja tehdä erilaisia kuvia niihin. Toivottavasti saan pian niistä tänne kuvia. 


Tykkään paljon elokuvista, varsinkin draamoista ja hömppä-leffoista. Meikkaaminenkin  on lähellä sydäntä. Se vaan on osa mua ja mun persoonaa. Hmm.. mitäs muuta? Tykkään maalata öljyväreillä tauluja. Yleensä maalaan julkkiksia, esim. Angelina Jolie & Madonna. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti