sunnuntai 22. huhtikuuta 2012


Long Time No See


Ohhoh... Ihan alkaa harmittaan ku en oo saanu tänne kirjoteltua kaikista kivoista jutuista joita oon tehny. Jotenki ollu kiire tässä lähiaikoina. Tai sit oon vaan ollu liian laiska =D No jos sais otettua itteensä niskasta kii ja tehnyä asian eteen jotai. 

Kuitenkin meillä oli tossa noin viikko sitten mun kavereitten kans sellaset kimppasynttärit ja hauskaa oli. Koitan niistäki kuvia saada tänne laitettua joskus täs. 

Ja jee! Kohta koulu loppuu ja pääsee lomille. Enää yks koeviikko edes ja paljon esseitä kirjotettavana. Jäiks! -.- Toisaalta lomalle pääsy harmittaa ku sitten ei nää kavereita niin usein. Saattaa kuullostaa tyhmältä mut ei mun tuu lomalla mihinkää lähdettyä. Lomalla mää tykkään rentoutuu kotona ja vaan olla. Kesäks mää oon suunnitellu jo paljon mut niistä kerron vasta myöhemmin ;) 

Tuun täs lähiaikoina aina laittamaan mun postauksien loppuun P.s. lausahdukset. Niillä haluan kuvata mun elämäntilannetta tai muistuttaa asioista, esim rakkaudesta yms. =) Toivottavasti tykkäätte. 









P.s.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti